Reactions regarding my journey and photo album - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van joan lufting - WaarBenJij.nu Reactions regarding my journey and photo album - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van joan lufting - WaarBenJij.nu

Reactions regarding my journey and photo album

Door: Joan Lufting

Blijf op de hoogte en volg joan

30 Augustus 2005 | Nederland, Arnhem

Place here your reaction to my photo album or whatever you want to let me know.

Thank you for writing
Joan

Link to my photos:
http://spaces.msn.com/members/JoaninAfrika/


-------------------------------------------

Plaats hier je reactie op de foto's van mijn reis.

Bedankt voor je reactie
Joan

De foto's kan je zien op:
http://spaces.msn.com/members/JoaninAfrika/

  • 30 Augustus 2005 - 16:52

    Aldo:

    Gaaf is het geworden!
    Wat zal het straks leuk zijn om je foto's uit Afrika hier te bekijken...
    Eerst nog de foto's van het afscheidsfeest...Leuk!!
    Succes met de laatste dingetjes regelen...

    xAldo

  • 01 September 2005 - 12:31

    Maartje L:

    Hoi joan,
    Wat ben je toch mooi op die laatste foto!!!
    Ik mis alleen de foto's van je vriendinnetjes.....
    ;-)

    x Maart

  • 05 September 2005 - 10:28

    Ingrid:

    Hallo Joan,

    Meid ik vind je zo dapper en wat een super website, mijn complimenten.
    Ik zag je bericht op kenia.pagina.nl en ook ik zal je reis gaan volgen.
    Groeten vanuit Twente, Ingrid.

  • 12 September 2005 - 19:24

    Daisy:

    Hoi,

    Ik kwam je site al surfend tegen toen ik onderweg was naar diverse info over afrika. Ik heb bij jou site gelijk maar even een stop gemaakt want ik ben diep onder de indruk!
    Ik vind het onwijs stoer van je wat je gaat doen en wil je bij deze dan ook heel veel plezier, succes en pret wensen.
    Ik ga zelf in maart 2006 voor drie weken naar zuid afrika toe om vrijwilligerswerk te doen met dier en natuur. Dit laat alleen nog even op zich wachten ...

    Heel veel moois daar in Afrika en alvast een goede reis.

    Groetjes Daisy
    www.daisygoes2africa.tk

  • 14 September 2005 - 15:07

    Riny:

    hallo Joan ik heb me net aangemeld om je belevenissen te kunnen volgen! Geweldig toch dat internet!!!! Je site ziet er leuk uit! Tot vrijdag op je afscheidsfeest!

  • 17 September 2005 - 19:08

    Marilyn:

    hoi nou je zit lkker dichtbij mijn in de buurt ik woon in rykerswoerd kom eens op mij space marilyn_vonk@hotmail.com

  • 05 Oktober 2005 - 18:39

    Ger Groot:

    mijn zus woont in kenya
    is getrouwd met Jamal
    ze wonen in Nairobi (kyonzo)
    ze heet anke groot

  • 06 Oktober 2005 - 18:39

    Wilma Lauteslager:

    Hallo Joan,
    Ik ben aangenaam verrast dat je een link op jouw weblog hebt staan naar ons vakantiehuis in Zuid Afrika, Marloth Park!
    Kun je me uitleggen hoe dit tot stand is gekomen? Ik ben hartstikke nieuwsgierig! Wil je ons huis gaan logeren/huren? Of?
    Ik wens je een hele goede reis met veel mooie ervaringen en alles wat op je pad verschijnt...
    Liefs Wilma

  • 12 Oktober 2005 - 19:24

    Marielle, Ali En Jamilla:

    Hoi Lieve Joan,
    De foto`s van afrika zijn ontzettend mooi maar zo`n mooi land met zoveel ellende!Jouw verhaal over de misbruikte kinderen is echt vreselijk! De tranen vloeide echt over onze wangen! Zo klein en dan al zoveel ellende moeten meemaken! Echt geweldig dat jij wat vreugde kunt brengen aan deze mensen. Hou je taai en denk maar aan de glimlachen die je de mensen kunt bezorgen als je het even niet meer ziet zitten!We denken aan je!!! Liefs van ons 3

  • 24 November 2005 - 11:38

    Annelot:

    hey Joan!!
    Wat een mooie foto's!! Ik wordt er helemaal vrolijk van. Wat is het prachtig daar! Ook lekker dat jullie even kunnen ontspannen. We gaan zaterdag de tickets halen!!! 30 maart zien we je weer!!! Liefie, we meelen. Dikke kus!!

  • 28 November 2005 - 20:07

    Maria Carpay:

    Hoi Joan,
    Om stil van te worden, je verhaal en foto's van Agape. Fijn dat je zo'n groep mensen treft om een stukje van de wereld te kunnen verbeteren..Hou vol!!

    Groetjes, Maria

  • 08 December 2005 - 12:13

    Annelot:

    Nou, liefie, als DAT nog niet duidelijk is!! Was je er toch een beetje bij met sinterklaas!! Liefs Annelot!!

  • 13 December 2005 - 18:28

    Juutje:

    lieve oetie!!

    Wat ben ik gelukkig om te zien en lezen hoe gelukkig jij bent!!!
    Wat een fantastische en mooie dingen maak je mee. Je bent zo rijk met de fantastische dingen die je meemaakt!! Ik hou van je! En wat een lieve foto van jou en shannon!! Je ziet dat jullie helemaal gelukkig zijn!!!!
    Tot gauw lieve oet!!! xxxx

  • 18 December 2005 - 18:05

    Shannon:

    Hey guys Im shannon ive just been wondering if any of you have heard from joan as I cant seem to get hold of her on her cell "maybe she just does not have reception"

    shannonels2005@webmail.co.za

  • 19 December 2005 - 11:24

    Aldo:

    No worries... Joan is OK she was in Malealea, Lesotho and did not have any telephone service. The nearest landline was 6 kilometre away. She assured me that everything is OK and she is having a great time! Thank you for looking out for my sister! Hope to see you some day. Chears Aldo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

22 November 2006

16 December

24 Oktober 2006

Sani pass

11 Augustus 2006

Verhuizing

30 April 2006

De wereld als prullenbak

27 April 2006

Grensovergang
joan
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 32165

Voorgaande reizen:

29 September 2005 - 29 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: