Verhuizing - Reisverslag uit Pinetown, Zuid-Afrika van joan lufting - WaarBenJij.nu Verhuizing - Reisverslag uit Pinetown, Zuid-Afrika van joan lufting - WaarBenJij.nu

Verhuizing

Door: Joan Lufting

Blijf op de hoogte en volg joan

11 Augustus 2006 | Zuid-Afrika, Pinetown

Hallo lieve allemaal,

Een week geleden zijn Shannon en ik verhuisd naar Pinetown; dichter bij Durban, bij de supermarkt, de sportschool en alles wat je je maar kan bedenken wat er in de bewoonde wereld te vinden is. Niet meer 15 kilometer rijden om melk te kopen (niet dat ik dat drink, maar goed), de post voor de deur en niet in een PO box.... ach ja.... Heerlijk gewoon!!!

Ik schrijf natuurlijk niet alleen om de verhuizing aan te geven, ook om te vertellen dat Shannon mij tenhuwelijk heeft gevraagd!! Wij wilden wachten het aan iedereen te vertellen totdat hij mijn ouders, broer en zus om mijn hand had gevraagd. Nu dit allemaal 'achter de rug' is kan ik het aan iedereen die het graag wilt horen kenbaar maken.... twee weken geleden hadden we een verloovings diner met Shannons ouders, zijn broers en zus en met MIJN ouders en mijn nicht, Shadyra!! Wat vond ik het fijn dat ze hier bij ons waren. Knielend voor me vroeg shannon mij nogmaals tenhuwelijk. Uit een zwart juwelendoosje fonkelden een prachtige ring!! Zodra ik de foto's heb zal ik ze op de site zetten.

Lieve allemaal, ik hoop dat alles goed met jullie gaat, hopelijk gauw tot ziens en heel veel liefs Joan

Voor foto's kijk op:

http://spaces.msn.com/members/JoaninAfrika/

Mijn nieuwe adres:

Joan Lufting
163b Underwood Rd
Pinetown
KZN
South Africa
3610

Tel: 00 27 83 608 2959

  • 11 Augustus 2006 - 20:29

    Arlette:

    Ontzettend gefeliciteerd!!!!
    Wat ongelooflijk leuk. Ik hoop snel de foto's te zien.
    Liefs Let.

    PS: wist je al dat ik ook ga trouwen; 20 april 2007, Chris heeft me op onze vakantie in Thailand gevraagd.

  • 11 Augustus 2006 - 21:32

    Olga:

    Lieve Joan,
    Wat fantastisch zeg!!! Van harte gefeliciteerd, zie uit naar de foto\'s!

    Dikke X Olga

  • 11 Augustus 2006 - 23:53

    Ingrid En Shadyra:

    HOI LIEVE jOAN, LEUK OM WEER EEN BERICHTJE TE ONTVANGEN. WE WENSEN JOU EN SHANNON VEEL VEEL GELUK IN JULLIE NIEUWE HUISJE EN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE VOORGENOMEN HUWELIJK.

    veel kusjes

  • 12 Augustus 2006 - 08:19

    Jeroen:

    Gefeliciteerd!!! Echt super...

    Ik kom zeker eens is langs

    Liefs Jeroen

  • 12 Augustus 2006 - 09:00

    Marieke:

    Lieve Joan, wauw, gefeliciteerd!!! Had je dit verwacht toen je besloot naar afrika te gaan?? Echt helemaal super voor je! Geniet ervan!

  • 12 Augustus 2006 - 12:10

    Marianne Lufting:

    Lieve Joan,

    Hartelijk gefeliciteerd!!
    Veel liefs en alle goeds toegewenst van
    Gerald en Marianne

  • 12 Augustus 2006 - 18:49

    Patricia,luuk,tess En Isis:

    vind het echt super leuk!
    Gefeliciteerd namens ons allemaal.
    Ben zeker ook zeer benieuwd naar de fotos.
    dikke kus.

  • 13 Augustus 2006 - 18:45

    Marionne Lufting:

    Lieve Shannon en Joan,
    Van harte gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk. Wat een fantastisch nieuws! We wensen jullie alle geluk en liefde toe!!
    Liefs, Richard en Marionne

  • 13 Augustus 2006 - 19:27

    Marielle, Ali,Jamilla:

    Wow, helemaal te gek! Ik had je gezicht wel willen zien toen Shannon je vroeg!Gefeliciteerd samen!!Heel veel liefs van ons.

  • 14 Augustus 2006 - 07:16

    Maikel & Karin:

    Lieve Joan,

    Wat een nieuws joh. Wij zijn echt heel blij voor je. En wensen jullie natuurlijk oneindig veel liefde en lol! Ben benieuwd wanneer het 'we krijgen een baby'- mailtje 's ochtends in onze emailbox staat ;-).

    dikke kus van ons!

    Maikel en Karin


  • 14 Augustus 2006 - 08:45

    Sabine:

    hi joan, wauw gefeliciteerd zeg! Super! pinetown is leuk om te wonen! ik ben daar ook geweest, gelogeert bij de zus van een vriend van mij, die daar ook woont. ik wens jullie al het geluk van de wereld! kus sabine

  • 14 Augustus 2006 - 14:08

    Joyce:

    Hey Joan,

    Wat een nieuws zeg! Zal allemaal vast wel spannend zijn, zo'n grote verandering in je leven. Geniet er in ieder geval maar lekker van en natuurlijk: van harte gefeliciteerd!!!

    Groetjes!

  • 15 Augustus 2006 - 10:39

    Maartje Van Herwijnen:

    Hey Joan!

    Van harte gefeliciteerd!!! Harsdtikke leuk voor jullie! Ik wens jullie heel veel plezier in jullie nieuwe huis en natuurlijk heel veel geluk voor de toekomst!

    Dikke Kus Maartje

  • 15 Augustus 2006 - 14:44

    Mieke Mijnlieff:

    Wie had dat gedacht! Heel veel gelkwensen! Mieke

  • 22 Augustus 2006 - 18:41

    Riny Verhoeven:

    Hallo Joan, wat een leuk bericht dat je gaat trouwen en wat romantisch is je aanzoek gegaan zeg! Ik wens je heel veel geluk samen. Begrijp ik hieruit goed dat je voorlopig in Zuid-Afrika blijft????Fijn van je nieuwe huisje en dat je niet meer zo afhankelijk bent van vervoer voor van alles en nog wat!!Dag hoor!!

  • 28 Augustus 2006 - 12:45

    Mietze:

    lieve lieve joan!
    van harte mega gefeliciteerd, ik ben heel blij voor je!
    Op een lang en gelukkig leven!
    liefs mietze

  • 02 September 2006 - 15:07

    Wilma Lauteslager:

    Wat geweldig leuk voor jullie! Wat vrijwilligerswerk kan voortbrengen. Heel veel geluk en de moet de hartelijke groeten hebben van Roelie en Fritz van Niekerk uit Marloth Park! Als je ooit nog eens in ons huis Mhofu komt, zouden het geweldig leuk vinden om een borrel op jullie geluk te drinken!.
    Liefs,
    Bob, Ivo en Wilma Lauteslager

  • 03 September 2006 - 11:11

    Frederike:

    Wat leuk om te horen dat je gaat trouwen!! Heel veel geluk samen! Het is jammer dat ik de afgelopen tijd niet veel mail heb kunnen lezen. Ik was nl de afgelopen 3 weken in Zuid-Afrika om vrijwilligerswerk voor Operation Bobbi Bear te doen. Ben nu net weer 3 dagen terug in NL... Wie weet de volgende keer!
    Liefs

  • 10 September 2006 - 18:21

    Berthe:

    lieverd!!wat geweldig voor jullie!!ik weet nog hoe jij ongeveer een jaar geleden op je bed in shongweni hysterisch zat te zijn over 'of shannon je wel leuk vond', en in namibië apatisch naar je mobiel kon kijken omdat hij je niet binnen de minuut terugsmste...dat is in ieder geval duidelijk geworden;)!ben echt supersupersuperblij voor je!heel veel liefs, berthe

  • 04 Oktober 2006 - 15:28

    Linda:

    Van harte gefeliciteerd!!!Je droom is uitgekomen...heel veel geluk en groetjes aan Shannon

  • 25 Oktober 2006 - 07:26

    Ruth:

    Lieve Joan,

    Wat leuk om te horen dat je gaat trouwen. Als pasgetrouwde dame (18-08-06)kan ik je vertellen dat het vast een geweldige dag gaat worden. Geniet van de voorbereidingen en vooral:
    van elkaar. Veel geluk ook voor Shannon natuurlijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pinetown

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

22 November 2006

16 December

24 Oktober 2006

Sani pass

11 Augustus 2006

Verhuizing

30 April 2006

De wereld als prullenbak

27 April 2006

Grensovergang
joan
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 32117

Voorgaande reizen:

29 September 2005 - 29 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: