Afscheidsfeest - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van joan lufting - WaarBenJij.nu Afscheidsfeest - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van joan lufting - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeest

Door: Joan Lufting

Blijf op de hoogte en volg joan

17 September 2005 | Nederland, Arnhem

Lieve Allemaal,

Ik wil jullie heel erg bedanken voor het geweldige afscheidsfeest. Al die lieve kaartjes met de nog lievere woorden geeft mij een goed en vertrouwd gevoel. Ik ga met een gerust hart op reis, wetende waar ik voor terug kan komen!

Jullie financiële ondersteuning zal gebruikt worden voor hulp aan de kinderen in de projecten waar ik ga werken. Ik ben hier heel blij mee!

Bedankt voor alles!

Veel liefs en tot ziens op de website! Groetjes Joan

Bekijk de foto's van het afscheidsfeest op:
http://spaces.msn.com/members/JoaninAfrika/

  • 17 September 2005 - 20:16

    Martijn:

    Ik zal je ontzettend missen! Ik hoop dat je een leuke tijd hebt.
    Kusjes

  • 18 September 2005 - 10:53

    Guido:

    Ik vond het erg leuk om er te zijn! Nogmaals de groeten en veel plezier van Manon en mij! Hou ons op de hoogte!

    Liefs G en M

  • 18 September 2005 - 12:23

    Maartje H:

    Lieve Joan,
    Je gaat echt!!!!! Wat was het een leuk feest! En wat een leuke foto's!! Erg geslaagd!! Heel veel liefs
    Maart

  • 19 September 2005 - 14:40

    Loek:

    Lieve Joan,
    wat heerlijk te horen dat je een goed afscheidsfeest hebt gehad.
    Bah, en ik die avond maar krassen op dat sigarenkistje voor het publiek. Alsof ik eigenlijk niks beters had te doen.
    Tot op Schiphol! Liefs!

  • 19 September 2005 - 19:03

    Je Zusje:

    Lieve oetie!!!

    Ik zal je verschrikkelijk missen, maar daar komen we ook wel weer bovenop.
    Nu wordt het tijd om je droom te uit te laten komen. Als er iemand voor klaar is ben jij het wel.
    Ik wil zeggen dat ik zo trots op je bent hoe je alles geregeld hebt en hoe je alles achterlaat. Je kunt echt met een gerust hart gaan en alleen nog maar vooruit kijken. Voordat je het weet is het jaar om. En wij zullen hier altijd op je wachten en evenveel van je houden!
    Ga maar lekker oet, ik heb er vrede mee en ga er ook een heel mooi jaar van maken. met jou in mijn hartje!
    Hele dikke kus van mij en ik hou van je!
    En ik heb een fantastische dag gehad op je afscheidsfeestje!! doei doei!!!

  • 20 September 2005 - 09:37

    Annelot:

    He liefie!! ben weer ff aan 't rondneuzen op je mooie site. Leuke foto's van je feest! Ben blij dat we nog een stapweekend hebben met allemaal! Dikke kus!!

  • 20 September 2005 - 14:46

    Aldo:

    Oet,
    Nog bedankt voor het naar schiphol brengen... Ik dacht ineens... Toch wel grappig om nu vanuit Nepal ff een berichtje te plaatsen op je site... Oet, ik voel me hier al helemaal thuis hoor en ik doe gewoon voorzichtig met het reizen hier... geen zorgen maken dus...Er zijn trouwens heel veel Backpackers hier... zitten hier allemaal te 'yuppen' in de tuin met een draadloos internet laptop bij het guesthouse?? Tijden veranderen!!
    Groetjes en ik zal de 29e in m'n hart bij je op schiphol zijn...als je van iedereen echt afscheid neemt.. XXX Aldo

  • 25 September 2005 - 13:36

    Jan:

    Hey Joan!
    Ik heb je website gevonden, ziet er leuk uit. Wel grappig, zie ik je jaren niet, kom ik je echt in maandje tijd vier keer tegen. Na, ik ga jouw site ff een paar keer bekijken voor verhalen, dat is wel leuk.
    Ik wens je alvast heel veel plezier in Afrika!

    Groetjes Jan

  • 25 September 2005 - 18:18

    Wendy:

    Lieve joan,
    Nog een paar dagen en dan is het zover...!!!!!
    Hoop dat ik me goed heb aangemeld, de computer is namelijk niet mijn beste maatje.... Anyway, dit is mijn eerste message voor jou! let the stalking begin!!!!! Dikke kus, wendy

  • 27 September 2005 - 09:39

    Saskia:

    Lieve joanie nog even en dan vlieg je kilometers boven ons naar een heel ander continent, terwijl wij in dikke truien gehuld de gure winter proberen te doorstaan, ga jij een warm avontuur tegemoet. Ik hoop dat we hier met onze mok chocolademelk achter de computer mogen meegenieten met je en alles wat je beleefd!! Dikke kus Sas

  • 28 September 2005 - 15:37

    Wendy:

    Nog een nachtje slapen! We zullen aan je denken als je opstijgt.....
    groetje van mij

  • 28 September 2005 - 18:50

    Marianne En Geert:

    Lieve Joan, Wij wensen je voor morgen een hele voorspoedige en goede reis! We denken aan je!!

  • 30 September 2005 - 09:36

    Schipholcrew..:

    Dag liefie!! Was leuk gisteren op schiphol. Wat was jij er klaar voor!! Daarom werd het niet een heel soppig afscheid. Ben benieuwd hoe je vlucht is geweest. Ik ga het heel binnenkort lezen hier op de site!! de ins en outs over shoppen, kappers en roddels mail ik je wel!!Dikke kus Annelot

  • 01 Oktober 2005 - 15:34

    José:

    Fijn dat je veilig bent aangekomen. Het klinkt allemaal spannend..... Denk veel aan je en hoop dat je het al naar je zin hebt! tot snel!!!!!! Dikke knuffel José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

22 November 2006

16 December

24 Oktober 2006

Sani pass

11 Augustus 2006

Verhuizing

30 April 2006

De wereld als prullenbak

27 April 2006

Grensovergang
joan
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 32160

Voorgaande reizen:

29 September 2005 - 29 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: