Christmas message - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van joan lufting - WaarBenJij.nu Christmas message - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van joan lufting - WaarBenJij.nu

Christmas message

Door: Joan Lufting

Blijf op de hoogte en volg joan

21 December 2005 | Zuid-Afrika, Pretoria

Dear all,

I wish you a beautiful warm Christmas and a good and beautiful new year with much love, luck, health and wisdom!

I celebrate christmas and new year in Namibia and I will think of you!

With kind regards, Joan

My Christmas card for you:
http://spaces.msn.com/members/JoaninAfrika/


Lieve allemaal,

Ik wens jullie een geweldig mooie warme kerst en een goed en mooi nieuwjaar met veel liefde, geluk, gezondheid en wijsheid!

Ik vier kerst en nieuwjaar in Namibië en zal aan jullie denken!

Veel lieve groetjes Joan

Mijn kertskaart voor jullie:
http://spaces.msn.com/members/JoaninAfrika/

  • 21 December 2005 - 17:17

    Jeroen Derking:

    I wish you a merry christmas and a happy new year, I wish that all your
    dreams become true in the next year.

  • 23 December 2005 - 09:24

    Tjeerd(van Sassie):

    joanie kom je volgend jaar kerst wel weer hier vieren?! heel veer kusjes tjeerd en sas

  • 23 December 2005 - 15:01

    Lieve Joan:

    Jij ook prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! Je bent bijna heel 2006 in Afrika... Tjee zeg...
    X Aldo

  • 24 December 2005 - 18:09

    Lieve Joan,:

    Geweldig om je zo te volgen via je mooie verhalen en prachtige foto's. Wat kun je toch beeldend schrijven. Het is daarom genieten tijdens het lezen. Wij doen natuurlijk ook een duid in het zakje voor je ticket naar Shannon. Wat was het gezellig die avond chatten met elkaar en om je via de webcam te zien!
    Wij wensen jou een warme kerst (ha, ha) toe met de andere meiden. Ik zie er naar uit hoe je het in Namibië zal ervaren.
    Joan, blijf lekker bij jezelf met compassie.
    Liefs en kusjes van je pa en ma. xxxxxx

  • 25 December 2005 - 12:39

    Patricia.luuk En Tess:

    Lieve joan,

    Fijne kerstdagen en een gelukkig en liefdevol 2006.
    We denken aan je!

  • 25 December 2005 - 15:00

    Ali, Marielle & Jamilla:

    Lieve Joan,

    Hele fijne kerstdagen en een happy newyear! wij zijn er van overtuigd dat 2006 een fantstisch jaar voor je zal worden.

    Ps: Milla is je zeker niet vergeten!!

    Gr, Ali

  • 25 December 2005 - 17:08

    Judith:

    lieve oet!

    Ik wens jou zoveel goeds! Dat je een fantastisch jaar hebt waarin je zoveel moois mag meemaken, met heel veel liefde samen met shannon!
    Lieve oet ik hou van je! We gaan je vanavond, als we gaan eten, bellen. Ben je toch nog bij ons met kerst. Hele dikke zoen van mij!! xxxxxxxxxxx

  • 26 December 2005 - 10:09

    Loes De Keizer:

    Lieve Joan, Ook jou wens ik een 2006 toe boordevol liefde, geluk en gezondheid! Natuurlijk ben ik heel benieuwd te horen of je alleen, met Linda of met nog anderen Kerstmis aan het vieren bent. Hier schijnt een stralende zon en hopelijk bij jou ook! Veel groetjes van een lichtelijk jaloerse Loes!

  • 26 December 2005 - 10:50

    Wendy:

    lieve joan,
    ik wens je een hele mooie kerst toe, maar volgens mij gaat dat vast en zeker lukken....dikke knuffel van wendy

  • 27 December 2005 - 14:49

    Riet:

    Lieve Joan, Ik heb je foto's gezien, geweldig! Met Aldo zit ik hier ze te bekijken. Hele leuke jongen Shannon. Fijne jaarwisseling, Riet

  • 28 December 2005 - 15:34

    Tamara:

    Hoi Joan, ik wens jou ook het allerbeste voor het nieuwe jaar! Voor jou een heel bijzonder jaar, in Afrika, geniet er dus maar extra van. Liefs Tamara

  • 30 December 2005 - 18:18

    José Van Galen:

    Lieve Joan, ik wens je een prachtig liefdevol jaar, ik geniet erg van je verhalen, en ben super trots op je,....dag lieverd geniet maar met volle teugen van je mannetje en strax van mijn Maartje en Annelot, is zal jullie op de voet volgen,dikke kus José

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

22 November 2006

16 December

24 Oktober 2006

Sani pass

11 Augustus 2006

Verhuizing

30 April 2006

De wereld als prullenbak

27 April 2006

Grensovergang
joan
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 32118

Voorgaande reizen:

29 September 2005 - 29 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: