Het nieuwe jaar in! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van joan lufting - WaarBenJij.nu Het nieuwe jaar in! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van joan lufting - WaarBenJij.nu

Het nieuwe jaar in!

Door: Joan Lufting

Blijf op de hoogte en volg joan

31 December 2005 | Namibië, Swakopmund

Hallo lieve allemaal,

Het nieuwe jaar in met veel nieuws en veranderingen. Op de allereerste plaats: Een heel gelukkig nieuw jaar gewenst!

Op de tweede plaats het nieuws dat Linda en ik hebben besloten om niet meer samen verder te reizen. De communicatie tussen ons verliep niet goed waardoor er geen overleg mogelijk was en waardoor we niet op een lijn zaten. Afrika is niet vriendelijk en eenvoudig om door te reizen. Als je dan niet op elkaar kan bouwen en vertrouwen is het beter om ieder zijn eigen weg te gaan. Linda ziet het als een grote uitdaging om zelfstandig verder te reizen en heeft er alle vertrouwen in. Ik heb besloten om voor de komende tijd terug te reizen naar Shannon.

Linda en ik gaan op goede voet uit elkaar en zullen zeker nog contact houden! Wil je haar reis ook volgen? Kijk dan op: www.lindagroot.waarbenjij.nu

Ik hou jullie op de hoogte!

Heel veel liefs Joan

Bekijk mijn foto's op:

• 31 December 2005 - 15:00

Solange:

Allerbeste wensen voor 2006. Wij gaan in 2006 ook naar ZA en Namibië, dus volgen we met enorm veel plezier je berichten.
    Prachtige site overigens en fantastische foto's.
    Groetjes,
    Solange

• 31 December 2005 - 15:15

Sabine:

hi joan,
    jmmr dat t tussen jou en linda niet meer echt liep, maar aan de andere kant, nu ga je naar Shannon! geniet van elkaar! allebei een fijn nieuw jaar gewenst. liefs sabine

• 31 December 2005 - 15:34

Arlette:

Lieve Joan,

het allerbeste voor 2006!! Hopelijk zien we elkaar snel weer als je terug bent uit Afrika.
    Ik hoop dat de reis je alles brengt wat je gehoopt hebt.
    Liefs Let.

• 02 Januari 2006 - 08:14

Ruth:

Hey Joan,

Heel veel geluk in 2006! En we zien elkaar gauw.

Liefs Ruth

• 02 Januari 2006 - 10:08

Mietze:

lieve joan een heel gelukkig nieuwjaar!!!!
    Alle geluk, en liefde voor 2006. heel veel liefs mietze

• 04 Januari 2006 - 14:35

Riny:

lieve joan, je kunt nog zoveel in je leven plannen maar het neemt af en toe zijn eigen wending en dat is niet voor niks dus aan ons de opdracht om met je hart als kompas het te volgen en dat doe jij!!!Fijn dat je gauw weer terug bent bij je lief en t liedje "suikerbossie" van Stef Bos is helemaal op jullie van toepassing!!! PS in juli ga ik met Rene en mijn jongste zoon en met een lief schoonzusje naar Zuid-Afrika voor 5 weken!!!!!We beginnen in Johannesburg en eindigen in Kaapstad ( inmiddels de derde keer dat we dit prachtige land bezoeken!)

• 06 Januari 2006 - 21:06

Stella Banh:

Joan!!! i miss you :)

looks like you are having an amazing time.

happy new year! please stay in touch :) xo
    Stel

• 07 Januari 2006 - 19:25

Wilma:

Volg je hart...
    Dank voor je leuke verslag en geweldig mooie foto's van ons vakantiehuis Mhofu in Marloth Park
    Liefs, Bob Ivo en Wilma Lauteslager

• 12 Januari 2006 - 12:09

Luuk; Patricia; Tess En....:

Hallo lieve Joan,
    Jaja ZE is geboren op 11 januari 2006 onze dochter:
    ISIS. 3400 gram 50 cm lang en alles is goed gegaan. Isis wil je graag een keer LIVE zien... Kan dat?

• 12 Januari 2006 - 12:09

Luuk; Patricia; Tess En....:

Hallo lieve Joan,
    Jaja ZE is geboren op 11 januari 2006 onze dochter:

• 12 Januari 2006 - 13:27

Annelot:

Dag scheetje!! En, lekker, weer in de armen van je man?! Ik geniet met je mee!! Onze vertrekdatum komt steeds dichterbij!! Volgende week gaan we shots halen... Ik heb rete zin om jou weer te zien daar in Afrika!! Liefie, dikke kus!!!

• 25 Januari 2006 - 21:24

Maria:

Hai Joan,

Wat een belevenissen allemaal en je hebt nog de nodige maanden voor de boeg. Geniet er van en ik wens je alvast een "happy end"
    Groetjes, Maria

• 29 Januari 2006 - 20:29

Bert:

-tijd voor een update..-
    hoe is t bij shannon?inderdaad opgewacht met wierook en massageolie??